Treniruoja pardavimų ir derybų įgūdžius seminaruose, bei individualiai. Padeda formuoti pardavimų strategijas. Padeda pasiruošti deryboms su sudėtingais partneriais. Moko kliento aptarnavimo standartų, padeda juos kurti ir įgyvendinti. Organizuoja su kolegomis komandos formavimo renginius.
Profesiniai pasiekimai
Derybų ir pardavimų konsultantas.
Dėstytojas praktikas, dirbantis klientų aptarnavimo srityje nuo 1995 m.
Kūręs ir įgyvendinęs pardavimų ir klientų aptarnavimo sistemas Sankt Peterburge, Maskvoje, bei Lietuvoje.
Stažavęsis klientų aptarnavimo klausimais Karlskrona, Erebru (Švedija) 1995; 1996 m., Maskva (Rusija) 1999 m., Briuselis (Belgija) 2006 m., Stambulas (Turkija) 2006 m..
Dalyvavęs kuriant pardavimų ir klientų aptarnavimo kokybės vadybos sistemas pagal ISO9001.
Kokia yra sėkmės paslaptis?
Gyvenime norėdami pasiekti gerų rezultatų ar išlipti iš duobių, turite derėtis. Gebėjimas derėtis – vienas iš galingiausių ginklų kelyje į sėkmę.