MASTER OF SALES – METINĖ PARDAVIMŲ MOKYMŲ PROGRAMA
-
- 17/1000 Kursų dalyviai
- Pardavimai
- 15 Pamokos /1 Testai
Programos formatas
1. Dalyviai kiekvieną mėnesį į savo virtualų kabinetą gauna video pamokas su praktinėmis užduotimis, kurias atlieka savarankiškai.
2. Dalyviai gauna prisijungimus prie naujos pardavimų videotekos PARDAVIMŲ ŽINYNAS. Joje visi buvę Algirdo Karaliaus seminarai ir mokymai, bei kitų Pardavėjų Klubo lektorių mokymai.
3. Visos programos metu, dalyviai gali užduoti klausimus raštu, video arba audio formatu. Į kuriuos programos kuratoriai atsakys su malonumu.
4. Praėjus Metinę Programą ir sėkmingai išlaikius egzaminus, bus suteiktas Tarptautinis Diplomas – MASTER OF SALES.
5. Kartą į ketvirtį (kas 3 mėnesius) Algirdas Karalius darys bendrą online sesiją su naujienomis, klausimais, patirties pasidalinimu.

Preliminarios Metinės Programos temos: ( Esant dalyvių pageidavimams arba pokyčiams rinkoje, temos gali būti operatyviai keičiamos, praturtintos arba modifikuojamos).
Nauda: Ši tema padeda suprasti tikslų nustatymo svarbą ir metodikas, kaip juos suformuluoti efektyviai. Dalyviai išmoks SMART (Specifinis, Matuojamas, Pasiekiamas, Reikšmingas, Laiku ribotas) tikslų nustatymo principų, kurie padės sutelkti dėmesį į aiškius, realius pardavimo tikslus. Tai leis ne tik matuoti pažangą, bet ir motyvuos komandas ir asmenis siekti ilgalaikių rezultatų. Praktinė nauda – aiškių, pasiekiamų tikslų užsibrėžimas leidžia pardavimo vadybininkui tiksliau numatyti ir didinti savo pardavimų našumą.
Tema: Kaip planuoti ir analizuoti pardavimus. RPK Modelis.
Nauda: RPK (Rezultatas, Procentas, Kiekis) modelis leidžia efektyviai planuoti ir analizuoti pardavimų rezultatus. Dalyviai sužinos, kaip suskirstyti pardavimų procesą į žingsnius, kurie atitinka RPK modelį, ir kaip šis modelis padeda stebėti, kokie procentai ar kiekiai reikia tam, kad pasiektum norimą rezultatą. Tokia analizė leidžia nustatyti silpnąsias vietas ir jas patobulinti, pagerinant asmeninį efektyvumą ir padedant planuoti pardavimų veiklą labiau struktūruotai.
Tema: Pardavėjo emocinė kompetencija ir atkaklumas: Kaip įveikti visas kliūtis (ir išorines, ir vidines) kelyje link užsibrėžtų tikslų.
Nauda: Emocinė kompetencija – gebėjimas suprasti ir valdyti savo emocijas bei motyvaciją – yra ypač svarbi pardavimo srityje. Dalyviai sužinos, kaip išlikti atkaklūs net tada, kai susiduriama su iššūkiais ar nesėkmėmis. Ši tema ugdo vidinį pasitikėjimą ir atkaklumą, padeda pardavėjams išlaikyti motyvaciją per ilgalaikes ir sudėtingas pardavimo kampanijas. Tai padeda ne tik siekti tikslų, bet ir išvengti perdegimo.
Tema: Kaip pasirinkti tinkamą Pardavimo Strategiją ir nugalėti konkurentus.
Nauda: Pardavimo strategijos formavimas yra pagrindinis elementas, siekiant užimti tvirtą poziciją rinkoje. Šios temos dėka dalyviai išmoks suprasti rinkos analizės principus, konkurentų stipriąsias ir silpnąsias puses bei formuoti strategijas, kurios leis išsiskirti. Tai padės tinkamai pritaikyti konkurencingas kainas, pozicionuoti produktus ar paslaugas taip, kad jų pranašumai būtų aiškūs klientams.
Tema: Kaip efektyviai naudoti Pardavimo Technikas ir Taktikas, siekiant didesnių pardavimų. SPIN Modelis.
Nauda: SPIN (Situacija, Problema, Implikacija, Nauda) modelis – tai efektyvi pardavimo technika, padedanti suprasti kliento poreikius ir problemas bei pasiūlyti geriausią sprendimą. Dalyviai išmoks, kaip užduoti tinkamus klausimus, kad galėtų atskleisti kliento problemų esmę ir sukurti vertės pasiūlymus, kuriuos klientai vertina. Tai padidina klientų įsitraukimą ir tikimybę sudaryti sėkmingą sandorį.
Tema: Kaip efektyviai tobulinti Pardavimo Įgūdžius, naudojant KAIZEN Technologiją.
Nauda: KAIZEN principas remiasi nuolatinio tobulėjimo praktika mažais žingsneliais. Dalyviai išmoks, kaip pritaikyti KAIZEN principus asmeniniame ir profesiniame pardavimų veikloje, kad galėtų palaipsniui tobulinti savo pardavimo technikas ir įgūdžius. Tai padės išlikti konkurencingiems rinkoje, nuolat gerinti paslaugų kokybę ir išmokti adaptuotis greitai besikeičiančioms sąlygoms.
Tema: Kaip laimėti derybas net tada, kai tavo pozicija silpnesnė už kitus. Harvardo WIN – WIN Strategija.
Nauda: Harvardo WIN-WIN derybų strategija orientuota į abipusės naudos principą, leidžiantį visoms šalims pasiekti geriausią įmanomą rezultatą. Dalyviai išmoks derybų metodikų, kurios padeda pasiekti kompromisų, net esant sudėtingose situacijose. Tai padidins derybinių įgūdžių efektyvumą ir leis sėkmingai sudaryti sandorius, kuriuose abi pusės jausis laimėjusios.
Tema: Kaip paruošti ir pristatyti produktų ar paslaugų prezentaciją, naudojant – IDEALIOS PREZENTACIJOS SISTEMĄ.
Nauda: Sėkminga prezentacija yra raktas į potencialių klientų įtikimą. Ši tema apima metodikas, kaip struktūrizuoti ir paruošti aiškią, patrauklią ir įtikinamą prezentaciją, kuri padėtų parduoti produktus ar paslaugas. Dalyviai sužinos, kaip efektyviai panaudoti vizualus, argumentus ir pasakojimą, kad būtų sudominti klientai ir padidinta pardavimų sėkmė.
Tema: Kaip rašyti gerai parduodančius laiškus, net tada, kai nesate “rašytojas”.
Nauda: Pardavimų laiškų rašymas yra viena iš svarbiausių priemonių šiuolaikiniame pardavime. Ši tema moko, kaip kurti laiškus, kurie iš karto pritraukia dėmesį, yra aiškūs ir kviečia veikti. Tai padės dalyviams didinti atsakymo procentus ir generuoti daugiau potencialių klientų, net jei rašymas nėra jų stiprioji sritis.
Tema: Kaip naudoti NLP Technikas tam, kad padidinti savo Pardaviminę Galią.
Nauda: NLP (neuro-lingvistinio programavimo) technikos padeda geriau suprasti, kaip kalba ir psichologija veikia kliento sprendimų priėmimą. Dalyviai išmoks, kaip naudoti NLP metodikas, kad geriau komunikuotų su klientais, įtiktų jų poreikiams ir padidintų pardavimo galią. NLP padeda sukurti geresnį ryšį su klientu, įtakoti jų pasirinkimus ir skatinti pasitikėjimą.
Tema: Kaip sukurti ir efektyviai naudoti automatizuotą Pardavimo Piltuvą.
Nauda: Automatizuoti pardavimo piltuvai leidžia racionalizuoti ir efektyvinti pardavimo procesą, nuo pirmojo kliento kontakto iki sandorio užbaigimo. Dalyviai išmoks, kaip sukurti veiksmingą pardavimo piltuvą, kuris padės automatizuoti ir skalėzuoti pardavimus, generuojant daugiau potencialių klientų su mažesnėmis pastangomis.
Tema: Kaip efektyviai išnaudoti socialinius tinklus tam, kad padidinti pardavimus.
Nauda: Socialiniai tinklai yra galinga priėmonė pardavimų generavimui ir prekės ženklo stiprinimui. Ši tema padės dalyviams išmokti kurti strategiškai suplanuotus, tikslingus socialinių tinklų kampanijas, kurios padidina prekės ženklo matomumą, pasiekia tinkamą auditoriją ir skatina pardavimus. Dalyviai sužinos, kaip naudoti platformas, tokias kaip „Facebook“, „Instagram“, „LinkedIn“ ir „TikTok“, siekiant pritraukti naujus klientus ir palaikyti ryšius su esamais. Tai padės geriau išnaudoti socialinius tinklus kaip rinkodaros ir pardavimų kanalą.
Tema: Kaip išnaudoti CHAT GPT ir kitus DI instrumentus tam, kad įgyti Pardavimines Super Galias.
Nauda: Dirbtinis intelektas (DI) keičia pardavimų sritį, suteikdamas įrankių, kurie leidžia optimizuoti procesus ir pagerinti klientų aptarnavimą. Dalyviai išmoks, kaip naudoti DI technologijas, tokias kaip Chat GPT, automatizuojant dažniausiai užduodamų klausimų aptarnavimą, kurti personalizuotas klientų aptarnavimo sistemas ir geriau analizuoti klientų elgesį. Naudojant DI įrankius, pardavėjai galės greičiau reaguoti į klientų poreikius, didinti produktyvumą ir tiksliai prognozuoti rinkos tendencijas, taip pagerinant bendrą pardavimų efektyvumą. Ši tema suteikia šiuolaikinį, inovatyvų požiūrį į pardavimus, padedant įgyti konkurencinį pranašumą.
1 Mėnuo. Tikslai.
3 Pamokos / 1 Testai2 Mėnuo. Asmeninis Efektyvumas.
1 Pamokos / 0 Testai3 Mėnuo. Motyvacija.
1 Pamokos / 0 Testai4 Mėnuo. Strategija.
1 Pamokos / 0 Testai5 Mėnuo. Taktika.
1 Pamokos / 0 Testai6 Mėnuo. Įgūdžiai.
1 Pamokos / 0 Testai7 Mėnuo. Derybos.
1 Pamokos / 0 Testai8 Mėnuo. Prezentacija.
1 Pamokos / 0 Testai9 Mėnuo. Kopiraitingas.
1 Pamokos / 0 Testai10 Mėnuo. Master Class.
1 Pamokos / 0 TestaiApie Instruktorių
